Klientocentryczność – poznaj metodologię Amazona
22.09.2022
18:00

Online

Warsztaty płatne

Dziś Amazon to platforma dostarczająca około 100 milionów produktów do 2,5 miliona sprzedawców w ponad 50 krajach. Jak Jeff Bezos, założyciel Amazona, osiagnął tak spektakularny sukces? To klient stanął w centrum wszechświata Bezosa. Poznaj początki Amazona - najbardziej zorientowanej na klienta firmy na świecie i 12 zasad, które pozwolą rozwinąć Twoje umiejętności przywódcze. Stań się liderem na miarę XXI wieku zgodnie z metodologią Amazona.

CZAS TRWANIA I JĘZYK: Szkolenie składa się z 1h wykładu i 1h warsztatów, podczas których uczestnicy rozwiną swoje zdolności przywódcze. Szkolenie prowadzone jest w języku polskim.

DLA KOGO?: Szkolenie skierowane jest do licealistów, studentów, naukowców i początkujących startupowców chcących rozwijać się w zakresie przywództwa i zarządzania zespołem.

WYMAGANIA PRZED SZKOLENIEM: brak

CERTYFIKACJA: W cenę szkolenia wliczony jest oficjalny certyfikat Innovations Academy (wystawiony również w języku angielskim).

CENA: 199 zł/os. | Dla studentów i licealistów 50% zniżki

Agenda spotkania
16:00
Prelekcja
Kacper RaciborskiKacper Raciborski
1h
17:00
Warsztaty
Kacper RaciborskiKacper Raciborski
1h
Kogo posłuchasz na warsztatach
Kacper Raciborski
Kacper Raciborski
Prezes Innovations Hub Foundation
Używamy cookies...
Wykorzystujemy pliki cookie do spersonalizowania treści i reklam, aby oferować funkcje społecznościowe i analizować ruch w naszej witrynie. Informacje o tym, jak korzystasz z naszej witryny, udostępniamy partnerom społecznościowym, reklamowym i analitycznym. Partnerzy mogą połączyć te informacje z innymi danymi otrzymanymi od Ciebie lub uzyskanymi podczas korzystania z ich usług. Więcej przeczytasz w Polityce Prywatności